lørdag 22. februar 2014

Forandringer på gang...

Dette er "før" bildet…
Jeg synes stemingen i bildet ble så fint, 
at jeg nesten angrer litt på de forandringene 
jeg har gjort, her i den bitte lille entre´n vår.


Men jeg var faktisk lei av den romantiske franske landstilen, 
som entre´n vår hadde.
Den sto rett og slett ikke i stil til resten av huset vårt lenger…
For når målet mitt er å innrede med interiør som får meg til å smile, 
så måtte det noen forandringer til…….

Og de får du se bilder av på mandag!
Om du ikke allerede har sett bildene jeg har lagt ut på instagram da…

Fin lørdag til deg som titter innom!


1 kommentar:

  1. Likte veldig godt før-bildet, så nå er jeg spent på å se hva du har gjort :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...