fredag 28. februar 2014

For en tier...

…på Fretex, kjøpte jeg dette slitte, gamle og små-ødelagte bildet.
Jeg klarte rett og slett ikke å gå fra den stakkars jenta!


Det er et maleri av Bragolin
og er ganske så trist og dystert i forhold til resten av innrednigen våres…
Men jeg fant ut at litt kontraster kan jo alltids være kult!


Min tolkning av bildet er at jenta gråter fordi hun er redd for mørket…
Så jeg kjøpte en lyslenke til henne, 
som hun kan titte på, slik at hun kanskje blir glad igjen…
* knis *


Jeg synes det er artig at hun liksom titter opp på lyslenka…

Sofus likte også det nye lyset!


Med disse bildene deltar jeg i Nib´s utfordring Foto i interiøret!

NydeligFlott dag til deg som titter innom!!


3 kommentarer:

  1. Så fin tolkning, og så snilt å sette opp lyslenke ;) hihi :) Jeg må innrømme at jeg alltid har vært litt redd de bildene, har ett her hjemme, men det står på loftet :)

    SvarSlett
  2. Dette bidraget likte jeg spesielt godt! Skiller seg ut i mengden av de mange andre, og fargene er nydelige! Skjønner godt at du ikke klarte å gå ifra det bildet, - selv hadde jeg hatt vansker for å se for meg at det kunne bli såå fint som det er blitt hos deg. Skikkelig smashing! Lykke til i utfordringen. Håper du når langt! Hilsen fra Beate

    SvarSlett
  3. Dette var virkelig flott, Julie! :) Herlig lyslenke og fine kontraster!

    Klem fra Lite hi

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...