fredag 31. januar 2014

Vimpler og pom-poms

Sofus fyller snart 1 år. 
Og det skal feires med hele tre ( ! ) selskaper...
Så jeg har begynt å lage litt forskjellig pynt, som vi kan pynte opp med.


Jeg sydde en lang vimpelrekke til vinduet...
Og siden vi er så glad i farger, valgte jeg å lage vimplene i alle regnbuens farger…
* NydeligFlott *


Den var super enkel å lage, og jeg ble veldig fornøyd med resultatet!
Dere får rope ut hvis dere ønsker et DIY-innlegg om å sy vimpelrekker… !?!


Jeg har også lagd noen pom-poms…
Pom-poms DIY finner du HER
De ser nesten ut som store snøballer der de henger ned fra taket!
* hihi *


 Nå er det ENDELIG fredag igjen!
Og selv om jeg er hjemme med Sofus hele uka,  
gleder jeg meg fortsatt til fredagen kommer…

Ønsker deg som titter innom, en NydeligFlott helg!!!


2 kommentarer:

  1. Så flotte vimpler! Og så fint å pynte med de til bursdagsselskap.
    Ha en fin feiring, og god helg :-)

    SvarSlett
  2. Åh, så koselig blogg du har! :-)
    Titter plutselig innom igjen.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...