tirsdag 28. januar 2014

Tre NydeligFlotte...

…gutter skal pynte seg til bryllup!

 På lørdag fikk jeg en hastebestilling på tre smekker.
Det var tre små herrer i grå dress som trengte smekkene, 
til et bryllup, kommende lørdag.


Jeg låste opp smekkefabrikken. 
Tørket støv av nål og trå, og sydde i en fei.
Så nå er tre mørkegrå smekker på vei!


 Da jeg begynte å lage smekkene tenkte jeg bare at 
de var fine å ha i bursdager, juleselskaper o.l.
Tanken på å sy smekker små bryllupsgjester hadde aldri slått meg.
Men for en fantastisk og genial ide!

Om noen skulle være intressert, så er det bare å ta kontakt.
Jeg tar 199 kr pr smekke + porto

Mail : nydeligflott@gmail.com


Tenk så søte de tre guttene kommer til å være, 
der de sitter til bords med sine SmokingSmekker på…
* NydeligFlott *


Vil du se flere smekker kan du trykke HER




6 kommentarer:

  1. Virkelig fine og stilige smekker:-) Dette konseptet må du jo bare ta patent på!!!

    SvarSlett
  2. Så fantastisk :) Det blir nok tre fine karer!

    Klem fra lite hi

    SvarSlett
  3. De var virkelig morsomme :-) Det kommer til å bli tre små sjarmerende karer!

    SvarSlett
  4. ...nesten grunn god nok til å få flere sønner...,supersøte!!
    Klem

    SvarSlett
  5. De var kjempesøte. Du kan lage din egen smekkebedrift.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...