fredag 13. desember 2013

NydeligFlotte serviettringer...

I går var det torsdag, og på torsdager er Sofus noen timer 
hos Mormor og Torfar på ettermiddagen, 
slik at jeg kan få tid til å gjøre akkurat det jeg vil.
Vanligvis vil jeg gjøre noe kreativt, og det ville jeg i går også.


Så jeg satt meg ned i kjelleren og sydde serviettringer av restestoffbiter.
Kjekt å få brukt opp sånne små stoffstykker, 
og gøy at det kan bli til noe man kan få bruk for…


I år skal vi ha julaften hjemme, 
så kanskje disse serviettringene skal få pynte opp middagsbordet…


Siden vi blir 12 stk til bords på julaften, så lagde jeg 12 stk.
Noen like, og noen ulike…
* NydeligFlottDesign *


Jeg rakk også å lage syv papirjuletrær som ihvertfall skal få pynte opp middagsbordet.


Gleder meg til å ommøblere stua og sette igang med bordpyntingen!
Ja, for vi må faktisk ommøblere litt for å få plass til et så langt bord…
Men det er bare gøy, siden jeg elsker å ommøblere!
* hihi *


Ønsker alle en NydeligFlott luciafeiring og en strålende flott helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...