torsdag 21. november 2013

Heldige meg!

Nok en gang har jeg mottatt en deilig stoffpakke.
Denne gangen fra snilleste Bjørg på Frøya. 
Hun var villig til å sende meg NydeligFlotte stoffrester fra et loppemarked , 
mot at jeg betalte porto.


Jeg har allerede planer for mange av stoffstykkene!

Jeg fikk også et 3 meter langt velourstoff, av snille Bente fra Rygge.
Dette stoffet skal etterhvert få bli bukser til Sofus.
Jeg må bare lære meg å sy bukser først…
* hihi *

Blir du overrasket hvis jeg sier at mitt motto er
" Hvis man vil, så får man til! "
***

Har du noe stoff til overs??
Ta en titt HER

Fin torsdag til deg som titter innom!





1 kommentar:

  1. Så hyggelig at du likte (i alle fall noen av) stoffene :-) Det blir noen meter av 4 kg stoff, så jeg håper du får laget masse fint av det.

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...