tirsdag 24. september 2013

Tapetlykke...

For en tid tilbake vant jeg en meter med tapet, på en give away.
Verdens fineste tapet!
Den meteren ble fort brukt opp, og siden den gang har jeg vært på leting etter mer!


Lykken ble derfor stor da Siri fra bloggen Siri Ore Elle
(...hun jeg vant give awayen hos...)
sa hun hadde mere tapet som jeg kunne få kjøpt!
* lykke *


Så i dag har Sofus og jeg trillet tur, og hentet tapetpakken på posten.
* Jippi  *
2,5 meter med NydeligFlott tapet, bare til meg!


Er den ikke NydeligFlott???!!!!?
* hihi *


Jeg har allerede planer for den!
Gleder meg til å leke!

* tapetlykke *

På vei hjem trillet vi ( selvsagt ) innom bruktbutikken...
Der fant vi noen fargerike barnebøker og en huske til Sofus. 
Vi fant også et spennende barnemøbel, til Sofus,
som var litt for stort, til å få med seg i vogna...
Den skal vi hente på torsdag...


Ønsker deg en vidunderlig dag!


3 kommentarer:

  1. Så nydeligden var :) la meg som følger på bloggen din og kommer tilbake! Ha en fin dag, klem Kristin

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...