fredag 27. september 2013

I LOVE Littlephant !

Med litt inspirasjon fra fantastiske Littlephant 
ønsker jeg alle mine lesere en NydeligFlott helg!
 * herlige farger *

* digger mønstrene *

Åååå så mye fint de lager! Ønsker meg nesten alt jeg ser!

 For en idé!
* kul kommode *

* tøff veske *

For ikke å snakke om barneserien deres!
* NydeligFlott *
Elsker alle de friske fargene, mønstrene og figurene!

* morsomt *

 * tittei littlephant *



Det kuleste av alt, er at de også lager NydeligFlotte barneklær!
Så i morgen skal vi av sted for å kjøpe litt nytt tøy til Sofus!
( Littlephant´s barneklær selgs på Lindex )


Her er søteste Sofusen med Littlephant lua si...


Jeg blir så inspirert og glad av alle disse bildene!
Håper du også ble det!

* Goooood Heeeeeelg *



4 kommentarer:

  1. Herlig insp! Skikkelig gla`farger! :)

    Klem fra Maren og god helg til dere!

    SvarSlett
  2. Dette var bilder til å bli glad av! God helg til deg også :-)
    Klem

    SvarSlett
  3. Herlige bilder med masse fint❤️
    Ønsker deg ein fin søndag!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...