tirsdag 4. juni 2013

Sofusen tar seg en liten lur i hagen...

...og det ser jo så deilig ut!
Tenk deg å sove en lur under et epletre!
Hvor NydeligFlott er ikke det!
Å ligge så fredelig og søtt...
...mykt & bløtt...
Åååå, som jeg er glad i gutten min!
Men det er jo ikke så rart, når han er så vakker!
* hihi *
( i dag er jeg en ekte mammablogger kjenner jeg )
Sofus fikk seg en ny vogn i går.
Så den måtte vi selvsagt prøve i dag!
Og som jeg har sagt før... 
Når man har baby og blogg ( og Canon 7D ) må alt dokumenteres ;-)
 Beemoo er merket, og kommer fra Jollyroom!
Hmmm....er det min nye favorittnettbutikk tro??
Jeg har jo handlet så mye der i det siste...
Kanskje ikke så rart, når de selger så mye fine ting som Sofus har bruk for!
Åååå, så deilig det var med en liten fotosession i hagen... 
For da fikk jo jeg knipset litt blomsterbilder med det samme!
* gøy *
NydeligGule Blomster... 
Jeg er helt "grønn" når det gjelder planter, så hva disse heter...
...nei, det vet ikke jeg!
 Heisann! Der var Sofusen våken...
Blid som en sol...
Da får vi gå inn og spise litt lunsj vi da!
 Oi, baggen var overraskende lett å få med seg inn! 
Med bare et klikk, så var den av understellet sitt!
Fint for oss som har trapp opp til inngangsdøra!
"Hadebra understell, vi går inn og spiser!"
 * hihi *
Digger det siste bildet jeg rakk å knipse før Sofusen ville ha lunsj!
Søte små tottelotter som stikker opp!
Deilig med sommer og bare ben!
<3
Ønsker alle en NydeligFlott tirsdag...
...vi blogges!


9 kommentarer:

  1. Så utrulig herlige bilder,så skjønn han er❤

    SvarSlett
  2. For et NydeligFlott innlegg:-) Herlige bilder, vakker stemning og skjønne ord:-)

    SvarSlett
  3. Er så herlig med så fine vårbilder:) Og for ein skjønn liten baby!
    Ha ein fin kveld.
    Sigrid:)

    SvarSlett
  4. Så utrolig nydelig han er.
    Flotte bilder.
    Klem Christina

    SvarSlett
  5. Nydelig flott, som du ville ha sagt;) der siste bilde er priceless! Fin kveld til deg! :D

    SvarSlett
  6. Fiiiine babyen din!
    Flotte bilder. Du er så flink til å redigere også.

    Stor klem fra Lite hi

    SvarSlett
  7. Å, nydelige bilder! Skikkelig sommerlig, og for en herlig godklump du har:). Fine kvelden!

    SvarSlett
  8. SÅ nydelig :) Blir stadigvekk imponert over alt som finnes til barn.. Prøver å følge med og sondere litt før jeg blir gravid selv... Vil tipse deg om en flott side på facebook som tipser om smarte ting til barn, har konkurranser i fleng osv. https://www.facebook.com/flottforsmaatt?fref=ts

    SvarSlett
  9. Nydelige bilder av en nydelig gutt! Og det så ut som en god vogn også, da. :)
    Ha en fin onsdag!
    Klem <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...