fredag 3. mai 2013

Bruktduellen...

Ny utfordring hos Nib.
Her er mitt bidrag:
Bildet viser mine favoritter!
*Stolen, bordet og radio´n er fra loppemarked.
*Lysestaken, vasen og rammene er fra Fretex.
*Stigen fant vi i kjelleren, da vi overtok huset.
Jeg har selv tapetsert bordet, trukket om stolen og spraylakkert lysestaken.
* hihi * 
Jeg må le litt av meg selv, for optimistisk som jeg er så tror jeg at jeg skal vinne utfordringene hos Nib hver gang... Jeg har ikke oppnådd så mye som en galleriplass, og her befinner jeg meg igjen, med nytt håp om å vinne hele greia... Vel, denne gangen tar jeg optimismen min med en klype salt. For er det noe jeg burde ha lært til nå så er det jo at bildene mine aldri kan måle seg med de vakre bildene som kommer til finalen og galleriet... Jaja... Jeg får ihvertfall øvd meg på å ta bilder! Og det er jo det som er gøy!
Så Tusen Takk til Solveig og Ann Helen fra Nib 
som lager spennende utfordringer til oss hver måned!!
* * *
Håper ihvertfall bidraget mitt kan være til glede og inspirasjon 
for dere som titter innom bloggen min!
Det er fredag, og fredagsblomstene er i hus...
I dag var det hvitveis jeg fant!
Ønsker alle en NydeligFlott helg!


28 kommentarer:

  1. Synes de var kjempefine bilder :) Jeg slenger meg optimistisk med i allslags dueller og konkurranser. Plutselig en dag ;)

    Supergod helg til deg og dine !

    SvarSlett
  2. Flotte bilder Julie! Og det viktigaste er at du kosar deg med å lage bidrag! Det er jo forskjellige juriar frå gong til gong, ein veit aldri kva slags stil og type bilete dei forskjellige likar ;)

    God helg til deg og familien! :)

    SvarSlett
  3. Vakkert og herlige farger.
    Lykke til! klem hx

    SvarSlett
  4. Nydelig! Lykke til :-) deilig farge på stolen!

    SvarSlett
  5. Hehe, du er kjempeflink med både bilder og interiør - så jeg skjønner godt at du er optimistisk! :D En gang fikk Lite hi galleriplass, og det var det bildet jeg likte dårligst i hele innlegget som ble plukket ut! Hehe. Ha en superduper fredagskveld. Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  6. Nydelig bilde!! Lykke til i konkurransen:-)

    SvarSlett
  7. Hi hi - måtte le litt når jeg leste innlegget, og du får trøste deg med at du ikke er alene :) Likte bordet veldig fint, og bildene også :) Lykke til!!

    SvarSlett
  8. Oi, oi! Dette var et virkelig nyyyydelig bilde! Denne gangen tror jeg virkelig du kan ha en god sjanse på galleriplass, og hvem vet, - kanskje finaleplass også? Både stolen og bordet er virkelig perler av noen bruktfinn, spør du meg! :-) Også så fint som du har pusset de opp! God helg til deg. Hilsen fra Beate i Skien.

    SvarSlett
  9. Synest dette var knallfint og du skal ikkje sjå bort fra at du lykkes denne gangen:)
    Nyt helga!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  10. Kjempeflott bidrag til ein gøy utfordring!!

    Lykke til.

    Klem frå Solveig HH

    SvarSlett
  11. Kjempefine brukt møbler! Og søte bilder (kan man egentlig si det?!) :))
    Ha en flott fredagskveld!

    SvarSlett
  12. Kjempeflott bidrag!!
    Lykke til :)
    Klem Camilla

    SvarSlett
  13. Herlige farger du bruker, som i en drøm:) Nydelig bidrag, jeg tror du har god sjans! Klemmer fra Maren

    SvarSlett
  14. Dette var et nydelig bidrag! Kan ikke skjønne annet enn at dette må holde til finaleplass.
    Flotte og avstemte farger - vakkert stylet!

    Masse lykke til i utfordringen!

    Klem

    SvarSlett
  15. NydeligFlott er det, uansett hvordan det skulle ende med utfordringen.

    SvarSlett
  16. Kjære nydelige Julie :)

    Først må jeg takke for den fine kommentaren du la igjen inne hos meg, setter stor pris på det!

    Også, bildene dine er superfine! De er like fine som dem som kommer i galleri og finaleplass hos NIB!
    Du må ikke tro noe annet. Nei vær OPTIMIST som før. Denne gangen vinner du. Kjempeflott bidrag! Og mye inspirasjon til oss som titter innom deg.

    Fineste lørdag til deg

    -Klem Kjersti-

    SvarSlett
  17. Flott bidrag, nydelige pastellfargar i bilda! Tøys at du ikkje kan vinne utfordringa! Du har absolutt eit bidrag som kan hevde seg :) kven som vinn desse ufordringane og kven som får galleriplass virkar av og til litt tilfelldig. Det er så mange fint bidrag at kanskje dei nesten må trekke lodd av og til? For å sette det på spissen :-)

    SvarSlett
  18. Her var det masse fint!!:-) digget tapeten på bordet!!;) Nice!

    God søndag !

    SvarSlett
  19. Kjempe flott bilde av kjempe kule ting. Her går du av med seieren vettu!!
    Klem Madelén

    SvarSlett
  20. He,he. Her kjenner jeg meg igjen, men som deg har jeg aldri oppnådd annet enn hyggelige kommentarer. Men som du sier, man får øvd seg på å ta bilder. Liker bidraget ditt, stolen og bordet kler hverandre.

    Lykke til!

    SvarSlett
  21. Så mange fine skatter! Vi bør ta oss en dag på Fretex sammen snart, jeg har jo stor bil:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det MÅ vi gjøre Marie!
      Det passer for meg når som helst :-)
      Og når jeg er ferdig å pusse opp i kjelleren trenger jeg masse "nytt" å dekorere med!!

      Slett
  22. Tusen takk for superkoselig kommentar inne hos meg Julie! Ditt bidrag er virkelig flott, og du skal ikke se bort ifra at du når langt med dette :) Masse lykke til!! Tvi tvi :) Klem Yvonne

    SvarSlett
  23. Eg flira godt av å lese om optimismen din, kan nok kjenne meg igjen i det ;)
    Det er so innmari kjekt å lese at du skriv so personleg Julie, dessutan er du knallflink til å ta bilete!

    Ps. Eg blir glad av dei fine kommentarane du legg igjen på bloggen min, gledespredar!

    Klem frå Wenche

    SvarSlett
  24. Hei :)

    Tusen takk for kjempe koselig kommentar inne hos meg! :))

    Bidraget ditt er jo helt nydelig! Elsker det! :)

    Lykke til i utfordringen! :)

    Klem fra Evy

    SvarSlett
  25. Hei!

    Takk for koselige kommentarer på bloggen min :-D Jeg syns du har tatt noen kjempefine bilder, herlig fargebruk og flott komposisjonen på det øverste bildet. Liker også at du har hengt stigen opp på veggen. Lykke til i utfordringen!

    Helene :-)

    SvarSlett
  26. Synes det øverste bildet ditt er helt nydelig!

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...