søndag 28. april 2013

En rødvinsflekk her, og en kaffeflekk der...

Vi er flinke til å søle her i huset...
Så nå var det på tide å kjøpe nytt stoff til stolene ved spisebordet...
Jeg kjøpte stoff på Panduro...
Der selger de nemlig stoffbiter som er 50 x 70 cm, 
og det passer perfekt til stolsetene!!! 
Jeg kjøpte meg et par sko i går også...
...så nå kan jeg trille lange turer med Sofus!!

Bilder av stolene kommer senere i dag.
Nå må jeg vaske huset litt, for i morgen får jeg finfint besøk...
God søndagsmorgen alle sammen!! 

7 kommentarer:

  1. Fine stoff. Jeg har nye hvite trekk, og i dag hadde den ene katten lurt seg til å ligge på en av stolene.... Hår og jord over hele stolsetet, men jeg har vel meg selv å takke........ God søndag. D

    SvarSlett
  2. Dette kommer til å bli kjempe flott!
    Kan jeg spørre hvor du har kjøpt den stiftemaskinen?

    God søndag :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei :-)
      Den stiftemaskinen er Jula,
      men sist jeg trengte flere stifter, kjøpte jeg det på Clas Ohlson,
      så jeg tror de selger den der og :-)
      God søndag til deg.

      Slett
  3. Herlig :) gleder meg til å se stolene.
    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  4. Så flott,flinke du:)
    Ein fine søndag til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Blir kjempefint !
    Stoff og stiftemaskin - alt som trengs :)
    Enkelt og greitt !
    Fin søndag vidare :)
    KLem / Janne

    SvarSlett
  6. Så tøffe sko!! :) Og stolene ble kjempefine!! Mange flotte bilder her i det siste!!
    Stor klem fra meg :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...