fredag 22. mars 2013

Påskepynten

I år husker jeg heldigvis hvor jeg har gjemt påskepynten...
I motsetning til i fjor, da jeg måtte lete overalt
og tilslutt fant den på et "lurt" sted...
Det er ikke mye pynt altså... 
Bare litt fjær og noen egg...
Men litt er bedre enn ingenting!
Eller skal jeg si : "det enkle er ofte det beste"?
Vel, i fjor pyntet jeg som en gal, og det var påske over alt...
(...da hadde jeg jo tid til det...)
I år blir det ikke så mye tid lit pynting...
Men litt skal det bli.
Det er jo så koselig med påske...
Denne påsken har mannen min også litt fri.
* Jippi *
Så vår lille familie skal nyte tiden hjemme,
og forhåpentligvis kose oss i solveggen på verandaen!
Sol, sol kom igjen!!!
Hva er dine planer for påsken??


5 kommentarer:

  1. Ja litt påskepynt må det være ;)
    Vi har ikke pyntet ennå.. men det blir litt her også. Vi skal gjøre som dere, være hjemme og bare nyte !
    Håper på SOL ;)

    God helg :)
    Janne

    SvarSlett
  2. Lekkert og delikat . Påsken er tiden jeg slår meg løs med farger. Kos dere masse. Håper det kommer sol som de har lovet, men akkurat nå snør det ute igjen...... D

    SvarSlett
  3. Kjempefin påskepynt! :) Jammen bra du fant den enkelt og greit i år ;) Jeg må snart ned i boden for å se hva vi egentlig har av påskepynt, hehe. Ønsk meg lykke til :p

    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
  4. Så fin påskepynt! Det er så koselig med pastel farger:-)

    Ønsker deg og din familie en fin påske:)

    SvarSlett
  5. God påske! Vi sees i solveggen:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...