fredag 1. mars 2013

OnePiece . . .

. . . er plutselig en ting jeg er helt avhengig av i hverdagen!
Når man må sprette opp midt på natta, og være klar for å amme en sulten liten kar.
Da er det deilig å ha en OnePiece som en raskt kan hoppe inn i.
Vips så er mor klar som ei ku!
 OnePiece´n kjøpte jeg faktisk på FreTex
Den var ubrukt, i riktig størrelse og veldig billig... 
Jeg angret litt på at jeg kjøpte den, så den lå bakerst i skapet mitt, leeeenge!
Rosa OnePiece liksom... Når skal jeg bruke det???
Men nå er jeg veldig glad for at jeg kjøpte den.
Og bruker den hver natt, og i de tidlige morgentimene...
NydeligFlott!!
To tøffelhelter ønsker alle som titter innom en NydeligFlott og vårlig helg!!
...Endelig mars og plussgrader!!!!!

7 kommentarer:

  1. Haha, fantastisk tøffelbilde!

    Lange netter og late dager krever riktig anntrekk, og nå angret jeg plutselig på at jeg kastet min OnePiece i sommer! :(
    Men, jeg satser på å gå permisjonstiden gjennom tidenes beste sommer, og bare kan hoppe inn i luftige sommerkjoler, og ha melkefatet lett tilgjengelig ;)

    Ha en strålende kosehelg!
    *klemmer*

    SvarSlett
  2. Hihihi!! Dere er så søte:)))
    klem og god helg!

    SvarSlett
  3. Koselig :) skjønne gullet! Gratulerer :D klem <3

    SvarSlett
  4. Den så herlig ut:) Kule tøfler dere har:)
    Skjønn gutt!
    Ha en fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Nydelig liten gutt du har! Høres ut som dere koser dere masse:-)) Har nok ikke onepiece jeg, er kanskje litt for gammel, men høres ut som et deilig plagg! Datteren min reiste i onepiece til Thailand, virket som et perfekt reiseplagg;-)
    Kos deg i helgen!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  6. Helt herlige bilder :-) *missthosedays ;-)

    God helg til deg og mini :-)
    Klem fra Monica.

    SvarSlett
  7. Onepiece er undervurdert! Jeg sitter i min og drikker kaffe nå:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...