torsdag 3. januar 2013

Converse = Vår

Under dagens nyttårs´opprydning i kjelleren, dukket det opp et par Converse... 
(Et av MANGE jeg eier!!!)
Jeg måtte bare ta de med opp og henge de til pynt!
Som et symbol på at nå er det lysere tider i vente! 
Julen er over... Det er et nytt år...
Våren er på vei!
(...Måtte bare lete fram noen converse-bilder fra i fjor ! ...)
Tror aldri jeg har gledet meg sånn til våren som det jeg gjør nå...
........VÅR...... 
*lengter*
Er det flere som gleder seg til det blir vår ???
All julepynt er ryddet, og huset vårt er igjen fylt med NydeligFlotte pasteller!
Jeg trodde virkelig jeg var ferdig med pasteller, da jeg ryddet de bort i høst...
Men den gang ei!
Det er jo såååå deilig å omgås glade farger!
De lyset virkelig opp i hverdagen!!!
Nyt kvelden!

2 kommentarer:

  1. Masse herlige sko du hadde:)jammen godt det går mot lysere tider og lengter virkelig etter vår her og!

    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Gleder meg også til våren, men du har jo helt andre grunner enn meg ;)
    Og ja, converse er et sikkert vårtegn! :)
    Klem <3

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...