onsdag 5. desember 2012

Kitchen Aid...

Ja, du leste riktig!!
Jeg er nå stolt eier av en NydeligFlott kremhvit Kitchen Aid!
Så nå kan jeg stå hjemme på mitt eget kjøkken og bake deilige brød!!!
Jeg hadde bursdag på mandag,
og et fantastisk koselig selskap hjemme på søndag!
Og i anledning min 30 års dag, fikk jeg virkelig mange
FantastiskNydeligFlotte gaver!!!
Ja, jeg fikk alt jeg ønsket meg!!
Verdens beste bursdag!!!!!

  • Kitchen Aid
  • Symaskin
  • Nytt kamera ( Canon 7D )
  • Ny blits!!!
  • 2 Catrine Holm kjeler
  • + mye mer NydeligFlott!!

Framover nå så blir det nok en del baking og sying på meg.
Og ja, jeg skal dokumentere alt med NydeligFlotte bilder!!

Et stemningsbilde helt tilslutt...

Snøen har kommet, og kulda biter seg fast på vinduene!
Lufta fryser og vil inn i varmen!!
Fortsatt fin desember til deg som titter innom!!

Ps. Havrebrødet smakte helt nydelig!!
Oppskriften finner du HER

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med vell overstått 30 årsdag !!
    Så utrolig mye fint, og brukervennlige ting for en blogger, å få i gave :)))

    Du har mye gøy i vente med disse gavene !!

    Fin onsdagskveld til deg
    Klem Heidi

    SvarSlett
  2. Gratulere så mye med vel overstått bursdag:))
    Og så mange flotte gaver du har fått.
    Ikke så lenge igjen før det blir nye runder med gaver, går utrolig fort mot jul:)
    Her i sør er det også kaldt, men det er herlig synes jeg:))
    Fin dag til
    Klem Veronica

    SvarSlett
  3. grattis m overstått... så gøy m bursdag og sååå mye fint!!! skulle satt tenna i de brøda der ja!!! fiiiint kjøkken....

    klems Diana.

    SvarSlett
  4. Gratulerer med overstått dag! ;)
    Og, Holy Guacamole, for en gavefest, heldiggris! Nå gleder jeg meg til 2014 og 30-årsdag selv!! ;)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye!
    Så heldig du var!
    klem Hege x

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...