lørdag 23. juni 2012

Pasteller på kjøkkenet!!

Jeg har veldig dilla på pasteller nå fortiden...
De sniker seg inn over alt, og jeg maler det som males kan!

På kjøkkenet står sleivene ved komfyren, i et norgesglass...
Nymalte i pastellfarger...
Pasteller gjør alt så sommerlig og friskt!

Noen krydderglass har også fått pasteller på seg...

D.I.Y:


  • Tresleivene er fra REMA 1000, malt i de fargene jeg ønsket. 
  • Krydderglassene er vasket tacosaus glass,
  • Lokkene er malt, og noen lokk har jeg limt et bilde på...(her: en klokke)
  • Trekassen til krydderiene har jeg også malt og dekorert selv.
Ha en herlig lørdag og St.Hans feiring!!





4 kommentarer:

  1. Herlige bilder,elsker pasteller:)
    Ein flott lørdag til deg og håper du får ein fin St-hans feiring!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  2. Pasteller gir definitivt følelsen av sommer :-)
    Håper du har hatt en fin St.Hansfeiring :-)

    SvarSlett
  3. Pasteller er nydelig :)

    Fin lørdagskveld,
    her skal hvitvin og jordbær nytes etter en bedre middag.

    Stor klem & mange fine tanker.

    SvarSlett
  4. Så fantastisk fint og dekorativt ! Elsker det - ønsker man sommer følelsen kan man jo bare titte innom bloggen din :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...