torsdag 14. juni 2012

FRI !!!

Så deilig! Jeg fikk en fridag i dag!
Så nå skal jeg først vaske hele huset......
så skal jeg kose meg resten av dagen med små og store kreativiteter!
Dette blir en herlig dag!!!



Dagens bilder er fra Gjesterommet...

  • Barndomskommoden min ( nylig malt i hvit )
  • Knottene er malt i farger jeg har blandet selv.
  • Messinglysestaken er fra "Loppis" ( spraylakkert grå )
  • Settekassen fra Kremmerhuset...med stoffbiter jeg har satt inn.
  • En vakker ramme jeg fikk av min "bonus-søster" til jul.
  • I rammen er det gavepapir og noteark... Enkelt og fint.

Nå må jeg komme igang med rengjøringen! 
På gjensyn :-)



1 kommentar:

  1. Nydelige bilder :)

    Vakre detaljer.

    Nyt fridagen.

    Fin torsdag!
    I dag skal jeg ta med mannen min på Rent, musikalen! Gleder meg masse. Datenight er så kos!

    klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...