lørdag 19. mai 2012

En smak av sommer...

Vel overstått 17. mai feiring!
For en fantastisk dag!!!
Her er mannen min og jeg...glade og fornøyde!
Hipp Hipp Hurra!!!
Jeg og søsteren min ble intervjuet av Nrk1...
Morsomt!!!
Det innslaget kan du se her
Ja, det er hva jeg kaller en smak av sommer...
Deilige bær i en kopp... Disse er selvsagt fra butikken...
Men etterhvert kan jeg gå ut i hagen og plukke bær selv... 
Gleder meg!!
I kveld skal jeg inn til hovedstaden...
Mannen min skal spille Johnny Cash på et utested der...
Blir sikkert gøy å høre på!!
Foto: www.glennkarlsen.com
Oi så tøffe og strenge de ser ut...
* Hahaha *
Mannen min er han til venstre...med den store kontrabassen...

Ha en fortreffelig aften alle sammen



4 kommentarer:

  1. Kos deg masse på konsert i kveld:)
    Ser ut som om dere hadde en morsom 17 mai!!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei vennen :)

    Ser ut som en sprudlende og herlig 17 mai på dere :) Tror du er ei skikkelig livat og glad jente - ser alltid så herlig blid ut! :)

    Moro at dere kom på tv! :)

    Kos deg masse på konsert i kveld :)

    Klem og kos Lisa:)

    SvarSlett
  3. Konge bilde =D
    Bra dere koste dere, det gjorde vi også.
    Ha en fin kveld med god musikk.
    Klem

    SvarSlett
  4. Nydelige bilder.
    Det er så deilig med sommer og sommerstemning.

    Fortsatt fin helg til deg!
    - AC

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...