søndag 1. april 2012

Vinner av give away ....


Endelig er det 1.april!
Våknet opp i dag med 100 følgere på bloggen min!
Jippi, jublet jeg for meg selv!!!!! 
Følger nr 100 var Tua! Se hennes koselige blogg her
Tusen takk til deg og alle andre som følger meg!!!
Så til dagens viktige gjøremål:
Trekning av min Give Away!!!!
60 deltok og 275 lodd ble trukket....
Tusen takk til alle sammen!!!
Skulle gjerne gitt premier til alle sammen :-)
Vinnerloddet ble........................122........................
Monica med den NydeligFlotte bloggen Moxas Univers er den heldige vinneren!
Synes det er så koselig at akkurat hun vant!!
For hun er en av de som ofte titter innom bloggen min, 
og legger igjen koselige komentarer!
Gratulerer så masse til deg!!!!
Send adressen din til meg på nydeligflott@gmail.com
En liten blomst tittet fram ved trappa i dag....
Ønsker dere alle fortsatt god søndag!


4 kommentarer:

  1. Nææææææ!! For første gang i hele mitt liv vinner jeg en giveaway!! Nå ble jeg såååå glad! Også sier du så mye fint at jeg blir helt rørt og vettu!!

    Da sender jeg deg en mail etterpå ;) Nå roper Moxamannen på meg... Vi driver jo å pusser opp oppe, og jeg lurer meg unna når det kjedelige arbeidet kommer... hihi...

    SvarSlett
  2. Gratulerer med 100 følgere! :) Alltid koselig og moro å titte innom hos deg:)

    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer til vinneren! :)

    SvarSlett
  4. Gratulerer til både deg og vinneren! :)

    Så utfordringen din under her, og pønsker litt på å bli med. Takk for inspirasjon. :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...