onsdag 11. april 2012

Urørt...

Norske Interiørblogger har urørt igjen... 
Og bloggen min er ganske ny... Jeg har bare blogget i to mnd.... 
Så jeg ser på meg selv som en nybegynner fortsatt...
Jeg gjør som i mitt forrige urørt-bidrag og viser frem litt forskjellig...

Jeg elsker gode ideér

Jeg elsker gjenbruk

Jeg elsker å pusse opp ting....Spesielt gamle Lopper

Ja det er mye jeg elsker å gjøre!!!
Ikke minst elsker jeg å vise fram hva jeg driver med!!!!!!
Nå fortiden har jeg også dilla på litt forskjellig!

Jeg har Klippe-dilla

Jeg har Dymo-dilla

Og jeg har Washi-Tape-dilla

Vil du vite hvorfor jeg begynte å blogge kan du titte inn her...
Håper du liker bloggen min og vil følge meg videre på ferden!
Jeg blir hoppende glad for alle som velger å følge 
akkurat meg og min lille nye blogg!!!!

NydeligFlott
<3
<3
Kreativitet
----
Dokumentert
<3
<3
<3
Ha en Strålende aften!!!

10 kommentarer:

  1. Nydelig flott er jo perfekt navn på bloggen din.
    Er virkelig nydelig flott.

    Klem

    SvarSlett
  2. Helt enig med Mor Inger`s hus her, bloggen din er virkelig Nydelig Flott! <3
    Elsker å ta turen innom bloggen din ;)

    SvarSlett
  3. Så kjekt at det bare ikke er meg som er nybegynner.
    Jeg har blogget i en mnd.

    Jeg har alltid likt bloggen din. Og den vil jeg fortsatt følge.

    Jeg må si jeg koser meg masse i denne bloggverden.
    Er blitt helt blogg-gal. hehe..

    Kos deg
    Klem fra Margareth

    SvarSlett
  4. Herlig innlegg med nydelige bilder.

    En fortsatt fin uke til deg!
    - AC

    SvarSlett
  5. Så stilig innlegg! Liker godt washi tape idéene dine. Kult!
    Takk for koselig kommentarer fra deg!
    Flott dag og helg til deg også!!
    klem Hege

    SvarSlett
  6. Herlige farger !! Og flott blogg !!!
    Også ny i blogglandia, startet i januar , dette er gøy (",)
    klem ingrid

    SvarSlett
  7. Heisann:)
    Utrolig flotte farger og masse masse kreativt... lekre bilder:))
    Telysene med tape er genialt... den kommer jeg til å låne:)
    Her i huset går det også i Washi-tape og Dymo for tiden:)

    Ønsker den en finfin torsdag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  8. Så lekkert å pynte t-lysene med washitape, det skal jeg legge meg på minnet :)

    SvarSlett
  9. Hei Julie!
    Tusen takk for superkoselig kommentar hos meg! :)
    Må si jeg liker bloggen din veldig godt også, så bra at du kommenterte hos meg slik at jeg oppdaget denne lille perlen :)
    Digger bruken av farger, og så ser jeg vi har dymoskrift i headeren begge to, moro :)
    Legger meg til som følger her, jeg!

    Ønsker deg ei fin helg med masse sol og farger!

    Klem!:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...