søndag 15. april 2012

En knapp, en bass og noen blomster

måtte jo prøve å ta bilde av den 
Deilig med søndag!!!! Sol og fuglekvitter...
Mannen min tok seg en 
ettermiddagstur på motorsykkelen...
Og vips så befinner jeg meg i blogglandia :-) 


Den rosa knappen dukket opp da jeg lette etter en knapp til buksa... 
NydeligFlott knapp!!!

Over til noe helt annet.... Mannen min har 14 basser... 
Nå har jeg fått en av dem!!! 
 

Hihi... Den kommer nok ikke til å se slik ut lenge! 
Jeg har en plan!!
Og tilslutt litt blomsterbilder fra hagen

Jaja.... Det ble litt forskjellig bilder i dag...
*hihi*
Ønsker dere en fin søndagskveld!!
Her blir det bakt potet og film...
Deilig med en rolig søndag!
<3
<3
<3

3 kommentarer:

  1. Nydelig flotte bilder. Spennende med den bassen, da.
    Klem, Drude

    SvarSlett
  2. 14 basser??? :) Ja, da kan jo du få en av de!! :)) hehe:) Blir spennende å se hva du gjør med den da, gleder meg!!

    Klem Janne!

    SvarSlett
  3. Nydelige bilder.
    Gleder meg til å se hva du finner på med bassen.

    Fin ny uke til deg!
    - AC

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...