tirsdag 6. mars 2012

MÅ SKRYTE LITT !!

KTM racing (official fan page) på Facebook har lagt ut
bryllupsbilde vårt på veggen sin!
Siden har nesten 600.000 fans,
så vi har fått mange kommentarer på alle slags språk
og over 2000 som liker bildet vår....etter bare noen timer
Er litt stolt, så jeg må bare vise det fram! Det er jo tross alt NydeligFlott!
Foto: http://www.glennkarlsen.com/
Er kjempe glad for alle som vil følge bloggen min, 
og synes det er så koselig at dere vil være med på min Give Away!
I kveld skal jeg vise dere hvordan trappa ble!
Gleder meg!
<3
<3
Vi blogges!

2 kommentarer:

  1. Herreguud for et hærlig bilde!!!!!!!!!!
    NYDELIG!!!!

    SvarSlett
  2. fantastisk bilde, skjønner godt at du er stolt :)
    kjekk blogg, legg meg til som følger!

    henriette

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...