søndag 18. mars 2012

D.I.Y -Tavle

D.I.Y betyr Do It Yourself.....
Det er greit å si iblandt.. for det er ikke alle som vet hva det betyr...
Fikk spørsmål om det senest igår..
Jo... 
Endelig fant jeg et noe jeg kunne male tavle på...
En nysprayet "loppe-ramme"...
Jeg henger tavlen her, på stigen min jeg!
Kritt i en gammel maisboks, og svamp i en hyssingtråd...
Nå er det bar eå begynne å skrive!!!
Viste ikke helt hva jeg skulle skrive da....
hehe...
Gøy med tavlemalign... den er liksom litt magisk... 
Mal....tørk...og klar til bruk
Blir nok flere tavler rundt omkring etterhvert!!!
I dag blir det Motorsykkel-tur i det fine været!
Jeg sitter bare bakpå jeg da!!

Ha en strålende søndag alle sammen!!!

2 kommentarer:

  1. Så fin tavlen ble:))
    Får alltid så mye fin inspirasjon av å besøke bloggen din:))
    Håper du hadde det fint på motorsykkeltur!
    Her blir det sykling i gata og litt jobbing og planlegging i hagen!!
    God søndag, klem
    ( så koselig at du er blitt følger hos meg!!!)

    SvarSlett
  2. Hei på deg flinkis :)
    Jeg skulle gjerne hatt en tavle på kjøkkenet mitt for jeg har nemlig en superglemsk kjæreste som spør meg hver eneste dag hva vi skal ha til middag selv om vi forsøker å planlegge det for hele uka *fnis*
    Da kunne jeg ha skrevet det opp så slapp jeg det!

    Og tusen takk for gode ord inne hos meg, det var hyggelig!

    Ha en finfin søndag :)
    Signe

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...