tirsdag 14. februar 2012

Mitt hjerte...

<3 <3 <3
Alle hjerters dag....
NydeligFlott
Her er bilde av et av mine hjerter
Det pleier å ligge til pynt på stuebordet...NydeligDekorativt <3
Kunne jo tatt bilde av flere hjerter,
men jeg vil heller vise fram noe annet i dag!
Nemlig min NydeligFlotte ektemanns favoritt-pynt..
Han er veldig stolt av den og blir nok glad for litt skryt av den her.
Så jeg tenkte at det passet fint i dag

Mitt hjerte er ditt , min herlige mann
Ideen fikk han da vi ferierte i Italia,
og så noe lignende på et vinotek...
Jeg synes det er fint jeg,
og koselig at det ikke bare er jeg som står for pyntingen her i vårt NydeligFlotte hjem...
Post-iten fikk jeg av han for noen år siden,
og den passet jo fint å pynte med i dag

Gledelig alle hjerters dag <3<3<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...