fredag 7. juni 2013

God Helg!

Ja tenk, er denne helgen her!!
Det blir lite Sofus-tid...(!!!)
Mye kjærstetid...
og kanskje bittelitt egentid... ( spa...? )
Sofus skal sove borte for første gang, og det gruer jeg meg (selvfølgelig) til!
Men han er i trygge hender, så det går nok NydeligFlott!
Så i kveld skal vi kose oss masse med lille Sofusen vår, for i morgen bærer det av sted...
Vi skal nemlig på sommertur med kollegaene til mannen min.
Stikkord for turen er:
- bølger - cava - salsa - a la carte - mojito - 
* tjoho *
Antrekket lyser kanskje ikke salsa, men sommerlig og behagelig er det ihvertfall!!
Kjolen er fra Abercrombie and Fitch...
Converseskoene som jeg giftet meg i...
Treperlekjede fra Fretex
og vesken fra H&M
Sånn, nå er jeg klar for fest!
Ønsker alle mine NydeligeFlotte lesere en strålende helg!!

7 kommentarer:

  1. Du blir nok flott i den kjolen!
    Er nok værst for mammaen,det har det vært for meg. Men er deilig,men godt å få barna hjem igjen etterpå.
    Ha en fin fredag.
    Klem Christina

    SvarSlett
  2. God helg til deg også!! Kos deg masse!!
    Husker det var rart første gangen mine også sov borte første gang, men litt kjærestetid er viktig!
    Siri

    SvarSlett
  3. Det går sikkert helt flott :)
    Høres ut som en trivelig helg, og med dette antrekket blir du SMACHING !!
    Mojito er friskt og godt !

    Kos dere
    Janne

    SvarSlett
  4. nydelig antrekk, kos deg masse, Mojito er veldig godt, men lenge siden jeg har smakt det. Takk for oppskriften :D

    SvarSlett
  5. Tenk, så hyggelig det kommer til å bli!
    Unn dere litt egentid, det har dere og lille venn godt av ;) Herlig for de små å bli skjemt litt bort av andre enn mamma og pappa innimellom :)
    Skal ha første overnatting på minste frk. vår i sommer, gledes! Da er hun over 1 år, så det går fint.

    Den kjolen var utrolig fin.
    gosh! Den mohitoen så god ut.

    God helg.
    Mari

    SvarSlett
  6. Råstilig antrekk, kos dere masse!!! Klemmer

    SvarSlett
  7. Håpar dåke får ein super kveld !
    Godt med litt kjærestetid, det er sååå viktig :)
    Og antrekket var råflott !
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du legger igjen noen ord!
Det varmer i et ivrig Blogger-hjerte!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...